Igår filmades min magsäck…

Jag genomgick igår en gastroskopiundersökning och fick då en slang nerstoppad i halsen för att undersöka vad som orsakar den magsmärta jag nu plågats av i tre veckor. Det är inte direkt något jag vill göra om, men det gick rätt snabbt och var inte så farligt som jag fasat för. Å andra sidan minns jag nästan ingenting eftersom jag fick lugnande och var minst sagt "groggy" under ett par timmar efteråt. Tur att mamma följde med och såg till att jag kom hem. V räddade senare min enorma hunger (hade inte fått äta på hela dagen) och lagade en god middag till mig.

Bilderna till höger visar min outfit på bröllopet i lördags. De tjusiga lockarna fixades av syrran.

Dessutom goda nyheter; VG på forskningsstudien vilket innebär VG i pskologi =)
2009-06-09 @ 12:43:21 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Snygging där=) O ett stort grattis till ditt fina VG! Tid för foto fre, lö lr sön? Kramar

2009-06-10 @ 10:30:53
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej där! Grattis till ditt VG. Stackars, stackars dig. Slang ner i halsen låter verkligen som...örk! Hoppas att allt var bra nere i magen och att du snart mår bättre. Ta det lugnt och sköt om dig. Du är en superfin tjej.

Massa kramar

2009-06-10 @ 13:30:25
URL: http://tillminagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0