Foto på heltid

Jag har tagit långledigt från bloggandet några dagar, för att fira midsommar och vila upp mig. Nu är jag tillbaka, piggare än på länge! Nöjd och glad för att bröllopsfotona är färdigredigerade och nu på väg till brudparet per post. Hoppas hoppas hoppas de blir nöjda! Lägger upp foton inom kort!

Dessutom extra nöjd efter en lyckad fotodag med Bella, då Annika ställde upp som skicklig modell. Bra ljus, fin miljö och coola kläder! Även där kommer fler foton inom kort... Svårt att hinna med allt bara, önskar att mitt jobb kunde innebär foto som huvudsyssla istället för fakturor....

Backstage vid dagens fotografering. Bella instruerar Annika.


En av mina favoritbilder på Annika denna sommardag.
2009-06-21 @ 22:59:27 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Det är verkligen en superbra bild! D tyckte med att den var kanon=)



Ja tänk om man hade kunnat jobba med foto på heltid! Vilken dröm de hade varit...



haha, snygg min frisyr är på bilderna förresten:S



Natti natt=)

2009-06-21 @ 23:37:12
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Karin

Kanon-fin bild på Annika! Förstår att det är en favorit.

Hälsar Karin (Annikas mor)

2009-06-22 @ 16:56:55
URL: http://kajsaloppan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0