Tillbaka...

En vecka har gått.. Jag är tillbaka på svensk mark. Inte så solbränd som jag borde vara, med tusen gånger piggare =)

Utvilad och lycklig. Jag och V fick en fin vecka tillsammans i en turisternas turistort; Alanya, med endast en sevärdhet; en gammal borg. Därutöver fanns det två fina, men lite steniga sandstränder, en bazar med "extra billiga, mycket bra" kopior och sen inte så mycket mer. Som tur var behövde såväl V och jag ordenlig avkoppling, vilket vi definitivt fick. Nästa gång blir det dock utan tvekan ett resmål med fler möjliga aktiviteter att fylla dagarna med. Denna gång nöjde vi oss med en dags bilhyra för att se vattenfall, droppstensgrotta och en vacker (men krokig) kustväg. Trafiken i Turkiet är inte som här, det kan jag lova....

Boendet i tvårumslägenheten på fyrstjärnigt hotell blev dessutom perfekt (dock så lyhört att du kändes som att grannen duschade inne i vårt badrum) och den turkiska maten var utomordentligt god! Jag är helnöjd!

Blev inte så mycket fotografering för min del... V stod för den biten. Till vänster har jag dock kameran framme när vi är uppe på berget och tittar på borgen och till höger är våra skuggor. Kommer några fler foto inom kort.

Följ min blogg med bloglovin
2009-07-05 @ 21:22:42 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: eM

Roligt att du gillade min bild! Jag använder mig av en Canon Eos 5D Mark II

2009-07-06 @ 16:47:06
URL: http://emfoto.blogg.se/
Postat av: HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Svar: Tack :D

Jag kan bara säga detsamma :) Dina bilder är jättefina!

2009-07-06 @ 17:28:46
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: an

ååh va fina bilder! :D

2009-07-06 @ 21:38:33
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0