Shopping - bästa medicinen?!

Vem behöver medicin när det finns shopping?! Vaknade ännu en dag med huvudvärk, tyckte synd om mig själv och tänkte att shopping troligtvis skulle göra mig på bättre humör. Då jag slängde flera kassar med kläder här om dagen var nya kläder inget motiverat shoppingval. Jag och V begav oss istället till diverse elektronikaffärer för att se vad de kunde erbjuda...

Kom hem med ett nytt usb-minne (som jag faktiskt behövde) och har nu utökat shoppingen med en reflexskärm (vit & silver 106 cm) från tvspelsweb.se och en fjärrutlösare samt rengöringskit till kameran från japanphoto. Nu blir det ett besök på Coop också för att köpa mat och sen får det nog räcka med shopping för idag. Men måste tillägga - jag mår faktiskt bättre nu =)
2009-07-26 @ 18:00:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella - foto

Nämen de va ju just typiskt att den reflexskärmen kommit in just nu! Men grattis till dig, blev inte alls bitter;-) Blev ingen dålig shopping för din den! Ses imorg, hoppas du e lite piggare då=) Kramar

2009-07-26 @ 21:31:25
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0