Jobb jobb jobb

Igår var jag helledig och spenderade då dagen, som jag planerat att ha till att fixa allt det där man inte hinner med annars, på stranden... Det var så varmt att man inte kunde vistas utomhus utan att få bada i havet! Detta innebar att kvällen fick ägnas åt diverse ärenden, städning, träning o.s.v.

Idag är det jobb för hela slanten.. Semestrar, bokslut och annat innebär kaos, jag ser inte längre skrivbordet för alla papper! Därav inget bloggande på ett tag.. Men slänger in en bild på ett får som jag träffade på i söndags, när jag var på utflykt med mormor och morfar vid Tosterup Slott.

2009-07-15 @ 17:02:17 Foto - Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

hehe det var ett riktigt litet fulfår:P



sofia har inte jobbar alls de sista dagarna så har inte kunnat höra med henne om fototider=( Men tina o remco kan lite närsom iaf:D Så vi får hitta en lämplig tid så snart som möjligt som passar. Pussar

2009-07-16 @ 17:29:14
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0