Vilse i pannkakan

"Helgdag idag? Oj, jaha..
Sa du att det att det var tisdag?"


Är minst sagt vilse på dagarna, allt flyter ihop i den enda röra. Det enda jag har koll på är att det nu bara är 6 dagar kvar till uppsatsen ska lämnas in. Imorgon börjar vi med analysen....

Så varför inte dessutom ha månadsbokslut på jobbet, få idén att sälja lägenheten och därför kl 21 en måndagkväll börja storstäda (dvs slänga ner allt i källaren) för att möjliggöra lägenhetsvisning och samtidigt leta efter en ny lya?! Typiskt mig... Om man heter Camilla kan man visst aldrig ha för mycket att göra!!

Bilden till vänster är ett resultat av ett martiniglas, vatten, mina experiment och Photoshop... Sådant som kallas modern konst kanske? Tyckte i alla fall att bilden förmedlade ett firvirrat intryck. Eller har den kanske en snarare skrämmande framtoning?!
2009-01-06 @ 21:13:05 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker att bilden är riktigt häftig!



Men gumman! Ta det lungt, du kommer hinna med allt utan problem=) Du hade iof kunnat skjuta på lägenhetsförsäljningen en vecka;-) Men du kommer fixa allt galant! Bara glöm inte bort att du måste stanna upp och andas ngn gång ibland med.

Puss o kram

2009-01-07 @ 11:08:37
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad skönt att du börjar se ett slut på det!



Haha, fick precis besked om ex-arb så nu kan jag äntligen börja koppla av=D



Kramar

2009-01-08 @ 18:13:01
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0