Don't mess with me!

Igår var det middag hos mig; fajitas innehållande kyckling i lime & chilimarinad, guacamole, paprika, tomat, sallad, gurka, ananas och ost, Allt inrullat i fullkornstortillias. Efterrätten bestod av galiamelon, kex, brieost, vindruvor och naturgodis.

Då M hade två stora nyheter att avslöja; ett giftemål och en 16 veckor långt gången graviditet, blev det många skålar under kvällens gång :) Tusan vad långt borta allt det där känns...

Kvällen blev trevlig och avslutades med att vi tog oss ut i snöovädret och besökte Centiliter & Gram. Bra musik och blandat folk i alla åldrar. Trevligt trots en aggresiv stockholmskille som orsakade röda märken kring mina handleder. Den som tror att man kan göra som man vill med mig tror fel.. Tur att jag tränar boxning så att jag kan försvara mig bra!


Tre av gårdagens gäster. (Fotograferat med EF 50 mm 1:1,8 II)
2009-02-22 @ 14:40:07 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Nu när jag har träningsförbud måste vi ju göra en massa annat roligt (precis som att din tid råkar svämma över bara för att min rinner lite över glaskanten) meeeen, jag har några trevliga events på g, så riiiiing, riiiiing bara du slog en signal!!! hahahahahaha... Jag är galen jag vet (o vet du vad det betyder: att jag håller på att bli frisk, aldrig galen när jag är sjuk!) Sådeså! pusss

2009-02-22 @ 18:44:40
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: A igen

Förresten så känner jag igen menyn från igår!! Mmmmmmmmm...

2009-02-22 @ 18:45:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0