13½ timmes sömn

Det tänkta partykvällen blev till filmkväll som blev till ingen kväll alls. Jag somnade på soffan 19.30 och vaknade 9 i morse av att telefonen ringde. Tror nog jag behövde lite sömn :) Trots det har min stressade varadag lugnat ner sig lite och dagarna rullar på i en mer överkomlig takt. Detta har hänt:

Var värdinna på Indoor Galan i tisdags, som tyvärr bestod av många återbud men trots det blev riktigt lyckad. After work med jobbet på onsdagkvällen, bestående av pilkastning som jag var rikigt grym på, ceasarsallad och lite väl många glas vin och shotar. Skola två tim/dag men många sidor att läsa in.. Lugnare på jobbet då vi anställt en ny, som jag nu försöker lära upp. Inser att jag aldrig ska bli lärare, är inte pedagogisk för fem öre.. Trevliga luncher och fikor. Shoppingtur utan fynd, finns inga snygga kläder just nu :( Träningen är igång igen, ingen smärta i knät. Har fastnat för ett nytt konditionskrävande pass; Body Attack!

Nu blir det städning, träning, pluggande och sen födelsedagskalas ikväll!
2009-02-07 @ 11:31:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också nyligen börjat med Body Attack. Jobbigt men jättekul om instruktören är bra.

2009-02-07 @ 16:33:10
Postat av: Annika

Nu är vi snart friska båda två. Jag har tillfrisknat genom att sova typ 4x12h fyra nätter i rad då alltså!!!

Tror inte på någon utgång för min del ikväll, blir lugnt lugnt lugnt...

Kram

2009-02-07 @ 17:03:54
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Annika

Nu är vi snart friska båda två. Jag har tillfrisknat genom att sova typ 4x12h fyra nätter i rad då alltså!!!

Tror inte på någon utgång för min del ikväll, blir lugnt lugnt lugnt...

Kram

2009-02-07 @ 17:04:02
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0