Gratis fotobok!

Jag har börjat jobba igen efter den (alldeles för korta) semester, men på köpet blivit sjuk. Därav frånvaron av inlägg de senaste dagarna... Nu är jag i alla fall så gott som frisk igen och jätteglad att det är helg.

Jag har sedan några år tillbaka satt in foton från minnesvärda händelser i album och gjort mer och mer scrapbooking för varje år, men nu ligger jag långt efter… Hade bestämt mig för att göra klart 2008-års bilder under sommaren, men av någon anledning har jag inte ens hunnit börja. Så vad kunde komma mer lämpligt än att jag kikade in på FujiFilms hemsida och läste att man kunde få en gratis fotobok bara genom att tipsa om det på sin blogg. Frågan är bara vad jag ska göra en bok om – en resa, mina bästa bilder…


Vad hade du gjort en fotobok av?


 

2009-08-23 @ 00:59:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0