En fin sommarkväll, ett sött par

Det har blivit några dagars paus härifrån, har inte haft så mycket att skriva. Skulle åkt till Köpenhamn i torsdags, men tågen ställdes in pga olycka, sen har det blivit ett kortare strandbesök men jag blir så rastlös... I övrigt vet i tusan vad jag gjort; tränat, läst, promenerat - mest njutit av ledigheten!

Igår blev det i alla fall en rolig fotografering av ett väldigt sött par. I Bellas frånvaro fick V hoppa in och agera reflexskärmshållare, vilket slutade med att vi efter fotografering "picknickade" i Västra hamnen med ost, kex och frukt. Supermysigt var det, vi hade verkligen tajmat en av de finaste kvällarna denna sommar! Enda nackdelen; tusen småkryp (framförallt nyckelpigor).


Stefan & Pernilla med Öresundsbron i bakgrunden.
Foto: jag (Canon EOS 400D, EF 50mm 1:1,8
)
2009-08-08 @ 10:10:56 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Det söta paret

Det var verkligen jättekul! Tack så mycket! :) Bilden var jättefin. Ni är dessutom rätt söta ni också. ;)



Kram

2009-08-08 @ 11:31:03
Postat av: Annika

Vilken fin bild! Vilka söta personer på bilden också. Jag råkar ju även ha sett dom i verkligheten, och vet att de även är söta in real life. Vilket jag också vet att fotografparet är :) Pusss och tack för trevligt sällskap idag!

2009-08-08 @ 21:21:17
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0