Fem månader


Tiden går så snabbt... Lilla Agnes är redan 5 månader gammal.
Hon utforskar nyfiket världen och utvecklas ständigt.

För 5 månader sedan var mitt liv också rätt annorlunda...
När jag tänker efter inser jag att ganska mycket har hunnit hända.
Jag är fortfarande student, jobbar på samma jobb och älskar fortfarande att träna.
Men förutom det är det inte mycket som är sig likt. Jag inser att jag förändrats.
Äldre och visare? Kanske... Mer öppen och definitivt lyckligare i alla fall!


Foto av: Isabelle Bengtsson.
2009-04-15 @ 21:59:19 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med, på 5 mån hinner det hända mycket.

jättefina foton du tar!

2009-04-16 @ 18:08:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0