Sömnbrist?!

Är inte någon speciellt aktiv bloggare för tillfället... Dels för att skolan satt igång och dagarna rullar på i ett väldans tempo, med få pauser och dels för att motivationen för att fotografera för tillfället inte är på topp. Har helt enkelt brist på idéer, vilket i och för sig nog beror på att jag inte har tid att ta mig ut och "leka" med kameran. Men nu är Bella tillbaka i Sverige, så nu blir det säkert ändring på den saken inom kort :-)

Helgen var riktigt skoj - fest i Malmö på fredagen, fest i Lund på lördagen, en hel del träning (pers på milen!), plugg, långfrukost på Pronto i söndags och alldeles för lite sömn... Men va tusan - man är ju bara ung en gång!
2008-09-09 @ 07:26:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

haha=D klart att vi ska ut o leka med kameran snart igen!!! Jag ska bara se till att få tag i mitt schema inför de kommande veckorna:S

Hoppas att allt e bra med dig gumman! Var riktigt kul att träffa dig igen:D

Hör av mig på må kväll=)

Kramar

2008-09-11 @ 13:44:36
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0