New York

Jag som alltid planerat näst intill all min tid och ofta haft svårt att besluta till och mig enkla saker som huruvida jag ska köpa gul eller röd paprika, har på senaste tiden ändrat mig radikalt. Mer och mer i mitt liv händer spontant och allt är inte längre planerat in i minsta lilla detalj. Om något inträffar som bryter min (fortfarande rätt strikta) planering innebär det inte längre någon katastrof. Det är en oerhörd lättnad att kunna leva så här och innebär att livet bjuder på mer oväntade och spännande upplevelser!

Min spontanitet innebar idag att en resa till New York är bokades! Kl 11 lades förslaget fram och kl 17 bokades resan, snacka om snabba turer... Har fortfande inte rikigt hunnit förstå det, men gud så skoj det ska bli! Den 5/11 åker vi - en perfekt uppiggare mitt i den grå hösten :-)
2008-09-15 @ 22:11:08 Resor Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul! Vem åker du med?

2008-09-16 @ 08:55:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0