Mest en massa plugg..


...i alla fall var det planen för denna helg. Men inläsningen gick snabbare än jag hade räknat med så jag passade på att hitta på en del skoj saker också:


Sushi & lördagsshopping med Bella, vegetariska fajitas med Annika, en lång kvällspromenad i högklackat, agressionsutbrott på ÖG:s nation, tokdans till 90-tals musik på Wärmlands nation, seg åktur med ersättningsbuss från Malmö till Lund (via alla småbyar) natten till idag och så klart en hel del träning. Ännu en lyckad helg!
2008-09-21 @ 21:58:06 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Givetvis får du använda min bild!!!

Sitter nu vid Juridicums datorer (ska strax plugga, strax!!!) och hoppas på att snart få ett glatt sms att min dator är klar för avhämtning!!

Hörs i veckan!!!

Kramar

2008-09-22 @ 08:36:46
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Bella

:D

Alltid lika roligt att träffa dig!

Usch och fy för att plugga:S Blir helt deppig av att se bilden på anteckningarna=(

Lycka till med pluggandet i veckan så ses vi till helgen:D

Kramar

2008-09-23 @ 07:21:13
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0