Dåliga vanor

Efter 54 timmars arbete, 24 sidor av analys, alldeles för lite sömn, massor av sushi, koffeintabletter och naturgodis är marknadsplanen är äntligen inlämnad! Bara att ta nya tag inför kommunikationsplanen som kommer att kräva lika mycket jobb. Tur att jag tycker det är intressant i alla fall!

Dock innebär heldagar i skolan en hel del dåliga vanor.... Då det aldrig är ljust när jag är hemma är det svårt att hinna med träning, affärerna har hunnit stänga så kylen är skrämmande tom och alla måltider får handlas ute, tvättning & städning hinns inte med.. Ekonomin, humöret och figuren påverkas definitvt negativt!!

Och på tal om dåliga vanor har det blivit väldigt mycket fest på senare tid... Därav även mycket vin. Dock hälldes en del av det ut igår, över en mycket otrevlig ung man som under klasssitnningen på Hallands nation roade sig med att kasta mat, glas och bestick på mig och Sofia. Inte för att vin i huvudet kompenserade för att vi var tvungna att lämna stället (fortafande hungriga), men lite hämd känns alltid bra! Vi hade som tur var jättekul senare på proppfulla T-bar!

2008-10-18 @ 23:37:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Med tanke på hur mycket ni har haft att göra/har att göra tror jag snarare att det är era lärare som har lite dåliga vanor. Dvs ovanan att låta er göra hur mycket som helst!!!

För övrigt är det helt omöjligt att försöka hålla någon typ av vanor när man pluggar så mycket!!! Så jag tycker ändå du lyckats ganska bra ;)

Kram

2008-10-19 @ 15:00:54
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0