Straffet

All tid som lagts på träning, alla tunga lyft, den oerhörda belastningen på knä och rygg från längdhoppet... Trots att jag slutat för över två år sen och idag bara är "motionsjoggar" och tränar för att må bra, så är det nu jag får ta smällen.

Vänsterknät har flippat ut totalt, det gör ondare och ondare för varje dag och är konstant svullet. Allt började på flygresan hem från New York, då det plötsligt var stort som en fotboll. Läkaren som jag besökte igår påstod att det troligtvis är en förslitningsskada som nu lett till en inflammation. Diklofenak och fortsatt haltande i en vecka, sen hoppas jag på att märka en förbättring!

Kan ju inte påstå att snön gör det hela enklare...
2008-11-22 @ 11:05:06 Träning Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Darling!! Jag visste inte att det var så illa!! Och du får inte se det som ett straff heller sötnos! Sånt kan man inte veta, straff är sånt som finns i lagboken, som man får om man varit olaglig och såna grejer - det är inte olagligt att träna och att vilja prestera. Du får inte lasta dig själv för detta för det är absolut inte ditt fel!! Du får jättegärna ringa ikväll eller imorgon om du vill prata, låter lite som att det skulle vara bra. jag finns här!! Massa kramar



p.s. kul att du uppdaterat bloggen lite :) idol-tankarna är oslagbara och agnes ser väldigt söt ut

2008-11-22 @ 22:52:50
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0