Hemtenta

Inlämning av arbetet kl 14, hemtentastart kl 16... Däremellan 2 timmars välbehövlig sömn. Insåg dock snabbt att jag inte varit utanför lägenheten sen i lördags, och tvingade mig ut på en kort promenad för att sen träna combat i en timme. Nu är jag pigg och alert. Tänker ägna större delen av natten, tillsammans med nyponsoppa för att skona magsåren, åt att skriva klart denna tenta som är avslutningen på denna oerhört tidskrivande fyraveckorskurs.

Min räddning: stor belöning på onsdag =)
2008-11-03 @ 21:02:54 Skola Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Usch usch usch!!! Jag tycker juristprogrammet ter sig som rena barnleken i jämförelse, men det lär jag väl inte säga i början på januari när 7-timmarstentan nalkas :) Blä!! Men nu är det snart massiv belöning för dig (jag är bara en aningens aningens pyttepyttelite avundsjuk)

2008-11-04 @ 12:25:45
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0