I väntan på...


Antar att det inte är lönt att sitta och vänta på strandvädret.. Sommarvärmen verkar tyvärr inte vara på ingång. Mest en massa blåst tycker jag =( Min morgonrunda på 6 km kändes idag som minst 10 eftersom jag joggade de första 3 i motvind och då menar jag sådan motvind som gör att man står helt stilla. Ordentlig motståndslöpning alltså!

Men inte lönt att deppa ihop för det svenska sommarvädret, utan bättre att ta tillvara på tiden och städa, tvätta, betala räkningar och allt sådant som också måste göras. Har dessutom precis hämtat ut 180 framkallade foton som nu ska klistras in i album. Har alltså sysselsättning några dagar till, men sen hoppas jag att solen hittar tillbaka till Sverige!
2008-06-24 @ 19:03:21 Foto - Djur Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea s-w

Sv: Tack :)



söt kisse! ^^

2008-06-24 @ 19:32:14
URL: http://missawesomeness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0