Barn på nytt

I lördags var det maskerad i Bjärred.. Temat var "olika generationer" och det fanns allt från små barn till tonåringar, de mitt i karrären och pensionärer. Som vanligt på maskerader var festens deltagare mer eller mindre utklädda. Själv hade jag blommig klänning, rosa spets-leggings, tofsar i håret med rosa blommor, klämmor, rosa halsband och gul, blommig väska... Allt sådant som jag i vanliga fall är helt emot; blommigt och gulligt. Men denna kväll trotsade jag mina principer och blev barn på nytt :-)


En jättetrevlig sommarkväll i Bjärred.
2008-07-14 @ 22:37:29 Foto - Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

haha=) snygga ni var och tack så jätte mkt!!!

Oh då har du kanske lite tips att komma med=D Jag kan träffas båda dagarna, så välj du... =)Ska bli jätte kul att komma ut på fototur igen=D Massa kramar

2008-07-14 @ 22:49:12
URL: http://jagomttliv.blogg.se/
Postat av: Camilla Kerrén

Hej.Kan man ha mer otur, missade bjärredsfesten i år igen.. Tråkigt, men det händer kanske något mer skoj i sommar? :) Kramar

2008-07-15 @ 14:23:01
Postat av: Micke

Tja,

skoj blogg. Nu när du har så mkt tid över, ska du inte lägga upp lite bilder från maskeraden på facebook oxå? Det var ju verkligen inte bara jag som fotade... :) Ha det fint. kram. /Micke

2008-07-16 @ 20:47:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0