Äntligen lagad


Nu är min dator tillbaka från sjukan och förhoppningsvis friskare än på länge. Moderkortet är bytt och än så länge verkar den fungera fint  :-)

För övrigt är jag rätt seg idag... Gick på shoppingtur för att köpa nya svarta ballerina skor, stoppades av en man som ville fotografera mina fötter. Örrrk! Tappade genast lusten att shoppa, men köpte snabbt ett par som kändes någorlunda bekväma, då min inte längre höll ihop och promenerade sedan hem, för att somna på soffan. Inom de närmsta två timmarna ska jag hinna jogga en sväng, dusha och packa. Åker nämligen till Helsingborg ikväll, tjohooo!!

Så här såg mina gamla ballerina-skor ut...
För en gångs skull lätt att motivera att nya verkligen behövs!

2008-07-19 @ 16:10:12 Foto - Natur Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0