Nytt år, nya tag?

2008 går mot sitt slut, ett nytt år nalkas..

Nytt år, nya tag? Ett perfekt tillfälle att börja på nytt? Nja, nyårslöften och allt det där är väl inget för mig egentligen. Men älskar alla tillfällen som innebär att man får fira :) Blev dock lite problem i år då jag, tankspridd som jag är, råkat tacka ja till två tillställningar. Tänkte först stanna hemma, bojkotta allt firande och se film, men det slutade med lottdragning och slumpen tar mig därför kl 18.46 till Södra Åkarp, trerättersmiddag, bubbel, massa folk och i bästa fall lite fyrverkeri :-)

Hoppas att ni får en hejdundrandes trevlig nyårsafton!!

2008-12-31 @ 10:16:29 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Haha!!! Extranyår är taget! Oavsett om det blir värsta bästa ikväll eller inte, man kan ju aldrig få för mycket av det goda :)

Hoppas din kväll blir super, du får flörta lite för mig också för det lär väl inte finnas så många flörtobjekt på mitt partaj!

Pusss

2008-12-31 @ 14:45:01
URL: http://endagmedannika.blogspot.com
Postat av: Bella

Gott Nytt År!!!

Vad fina bilderna på glasen är=)

Kramar

2009-01-01 @ 14:43:07
URL: http://jagomittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0