En upplevelse

Det sägs att årets julklapp är en upplevelse.
Jag och tre av mina närmsta vänner tog det till oss och beslutade oss för att gå ut och äta tillsammans. Hösten har sprungit iväg och vi hinner sällan ses. Tid tillsammans uppskattas därför mer än framtvingade gåvor. En gemensam julklapp passade oss alla utmärkt.

Greekway besöktes och maten var helt klart godkänd, även av en kräsen själ som mig. Julmusiken klingade ur högtalarna och inte ens regnet kunde förstöra vårt mysiga julfirande denna fjärde advent.


Sallad med lufttorkad skinka, mozarella och soltorkade tomater.
2008-12-21 @ 21:11:55 Mat Permalink


Kommentarer
Postat av: Annika

Det var verkligen supermysigt!!! Jag har inte hunnit lägga upp mina bilder än. Mest julfixande dessa dagar... idag har det varit pepparkaksbak och köttbullar, imorgon blir det julgodis och julskinka. Vi hörs av under dagen :) Kramar

2008-12-22 @ 23:41:19
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0