Decemberyra

Än en gång har jag blivit dålig på att skriva här... Tiden är knapp, uppsatsen tar mycket tid, jobbet ännu mer. Dessutom har jag lovat mig själv att sova lite mer, vilket dock gör det svårt att hinna med allt. Men jag gör mitt bästa. Dock tar det längre tid nu när jag är halt, funderar på att skaffa en permobil.

Var på Sony Ericsson idag och gjorde intervju till uppsatsen, spännande att se deras tjustiga byggnader och coola telefonmodeller. Fanns nu även klockor som visade när mobilen ringde. Efter det var det grupparbete och ikväll har Pernillas födelsedag firats med fika på Waynes. Muntlig tenta imorgon, men jag skippar den. Har inte öppnat boken ännu.

En regnig men ganska bra dag. Känns dock inte som december... Mysigt med ljus i alla fönster men julkalendern är tyvärr kass och inga julklappar har köpts in. Går det bra om ni får dem i juni istället?!

Snön har försvunnit igen, en lättnad enligt mig..
2008-12-02 @ 23:01:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Hannah

tack så mycke :)

2008-12-03 @ 18:49:05
URL: http://hannaahhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0