Höstkänsla

Har precis kommit hem från en löptur i parken, en blåsig sådan... Halvstorm, vattenpölar efter gårdagens regn och fullt av bruna löv  på marken. Har det redan blivit höst? Läste igår att det skulle komma lika mycket regn under gårdagen, som det vanligtvis gör under en hel månad. Så jag hoppas att det regnat av sig lite nu, så att vi får lite mer sommar. Blir lättare att orka med den långa hösten då.

Fick ett positivt besked igår; jag kom in på marknadsföringen till hösten. Sista terminen - helt overkligt!
2008-08-05 @ 11:25:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Bella

GRATTTIIIIISSS!!!!! Oh vad härligt för dig=D

Massa kramar



(Lite mindre bra känns det dock, för mig, att läsa om det fina vädret som väntar mig där hemma=S...)

2008-08-05 @ 19:36:06
URL: http://jagomittliv.blogg.se/
Postat av: Annika

Halloj!!!

Vad är det för marknadsföring du kommit in på? Är det mastertermin eller vad är det? Nyfiken :)

Kram

2008-08-06 @ 21:19:47
URL: http://endagmedannika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0