30-års fest

Ännu en helg fylld av festlligheter... I fredags blev det fest med sushi, vin, en variant av Strawberry Daiquini följt av utgång på Brooklyn, Kristianstad nation. En lyckad kväll på ett rikigt bra ställe; trevlig musik, bra blandning av människor och lagom mycket sittplatser, uteservering och dansgolv.

Igår var det 30-års fest för syrran. Även det var jättetrevligt; lagom mycket folk och underbart god mat! Önskar att jag var lika duktig på att laga mat som henne.. Men det var uppenbart hon som fick den egenskapen :-) Känns lite märkligt att hon redan är 30, men det är ju å andra sidan bara en siffra!
2008-08-31 @ 11:55:47 Foto - Övrigt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja jag kan tänka mig de!

2008-08-31 @ 17:01:24
URL: http://aaceton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmm, tycker också det känns konstigt att jag är 30 år ; ) Du kan visst laga god mat, du bjöd på hur god mat som helst när du fyllde år...



Tack för att du finns, världens bästa lillasyster!



Kramar

2008-09-02 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

X
Trackback
RSS 2.0